sobota 22. června 2013

Zakládám blog :)

 Ahoj,dneska zakládám svůj blog.A protože jsem tu nově a ještě mě neznáte,představím se vám :)
Jmenuji se Hanna (mám v jméně jen jedno n,ale dávám přednost dvěma) a je mi 13 let.Chodím na základku do Lednice na Moravě.Do školy dojíždím z menší obce.Blog jsem si založila,protože nechci své názory šířit jen mezi lidmi,které znám,ale i mezi jinými.Blogů jsem měla už více,měnila jsem názvy atd.,ale tenhle na Bloggeru si nechám.Proč? Na Googlu mám celý účet - Gmail,YouTube a teď i blog a když se dá různě použít,byla by škoda se toho nezúčastnit.
 A teď zpátky k mému 'poslání' :D Chtěla bych tu psát své pocity,názory,taky píšu takový nudný historický román :D Takže doufám,že si budeme rozumět.Takže zatím ahoj a já jdu vylepšovat svůj blog :)

P.S. Tady je má fotka,prosím vás,abyste se nelekli :D Nejsem nejpěknější holka školy ani žádná oblíbenkyně.Fotila mě moje praštěná spolužačka (jméno nebudu říkat,asi by to nechtěla...).

Tak to jsem já -nic moc :D

8 komentářů:

  1. Jsi moc hezká :) A hodně štěstí s blogem :). Já vystřídala hodně blogů, tak doufám že se na tom mém alespoň teď na delší dobu usadím... :) Taky mám na Googlu mail a YouTube, ale blogspot mi prostě nesedl... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla taky spoustu blogů at už sama nebo z někym... :) nevim čeho bych se měla lekat seš hezká ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přeju hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak hodně štěstí z blogem :)) Taky mám blog ale .blog.cz :))

    OdpovědětVymazat
  5. Snad ti blog dlouho vydrží! Přeju ti v tom hodně štěstí a věř, že nejsi tak ošklivá ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ať se ti s blogem daří a neotravujou tě žádné divné komentáře atd.!

    OdpovědětVymazat
  7. Prajem veľa úspechov s blogom. Ja som mala tiež veľa blogov, ale na bloggerovi sa cítim doma. Písala si mi na blog, či nehľadám niekoho ďalšieho... Nie. Prepáč, ale ja mám vlastný blog s vlastným životom.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentík :) Snad se tu ještě někdy objevíš :)